HUSH, HUSH SWEET CHARLATON

HUSH, HUSH SWEET CHARLATON
Marguerite Quantaine @ 70 Minu hilja õde, Kate, uskusid tõde. Ta arvas, et ta tunnistas seda harjutanud, ja et see oleks ülimuslikud. Aga ma olen enam kindel tõde kunagi oli või on – ega ma kindel see levimus ühiskonnas täna. Kuna kõik tõde tuleneb iganes on kirjutatud Tegelikult isegi kõige inspireeritud wordsmiths on kirjanikud-at-hing valides mitu elementi kõne, edicts ühines

HUSH, HUSH SWEET CHARLATON
Marguerite Quantaine @ 70 Minu hilja õde, Kate, uskusid tõde. Ta arvas, et ta tunnistas seda harjutanud, ja et see oleks ülimuslikud. Aga ma olen enam kindel tõde kunagi oli või on – ega ma kindel see levimus ühiskonnas täna. Kuna kõik tõde tuleneb iganes on kirjutatud Tegelikult isegi kõige inspireeritud wordsmiths on kirjanikud-at-hing valides mitu elementi kõne, edicts ühines

Leave a Reply

